Seznam produktů podle značky Brecourt

Brecourt

Emilie Bouge je zakladatelka a parfumérka francouzské značky Brécourt, následovnice majitelů ve své době velmi slavného parfumérského domu Bruno Court, který dodával své výrobky dokonce i na ruský carský dvůr. Ve své tvorbě Emilie Bouge odvážně kombinuje tradice se současností, důraz klade na exkluzivitu, kvalitu a promítání nových emocí a prožitků do skladby parfémů. Bohatá škála vůní značky se vyznačuje vytříbeností a smyslností, záhadností a neopakovatelností. Parfémy Brecourt jsou zvlášť oblíbené mezi mládeží, protože vyzařují energii, zápal a odvahu, která je mladým lidem vlastní.


Brecourt

Brecourt Paris – tvorba a estetika

„Vždy jsem toužila zabývat se tím, co právě dělám a jsem dostatečně samolibá na to, abych si mohla myslet, že dokáži říct, co je správné a co ne. Prostřednictvím parfémů Brecourt jsem chtěla zkoumat nezřetelné kontury polysenzorového působení, něco nalézajíc a něco ztrácejíc. Čichové vjemy nahrazují slova, které se v nás usadila a jednou, až to budeme nejméně čekat, se projeví a proderou se ven.

Pokud je čichový vjem vytříbenou směsí vůně, člověka a kontextu, domnívám se, že právě kontext je nejdůležitějším emočním faktorem. Vyvolává v paměti veškeré vzpomínky smyslových orgánů. Právě on byl tedy mým hlavním zdrojem inspirace. Proto jsem všechny flakony naplnila všemi těmi nádhernými místy a okamžiky, abych tím zdůraznila individualitu těch, kteří to dokáží ocenit. Protože umět procítit vůni znamená dostat se do lidského nitra.“ Emilie Bouge

Historie Brecourt

Francouzská niche značka Brecourt byla založena v roce 2010 společnými silami dvou sester Bouge. Émilie a Marie-Eugénie. Narodily se a vyrostly v Grasse a již od dětství byly obklopeny tajemným světem parfumerie. I sám název Brecourt je přesmyčkou slovního spojení Bruno Court, tedy názvu parfumérského domu založeného v 19. století jejich dědečkem.

V pracovním duetu sester Bouge zastávala Marie-Eugénie funkci umělecké ředitelky, zatímco Émilie byla „nosem“ společnosti. Émilie není ve světě parfumerie žádným nováčkem, dříve pracovala jako parfumérka ve společnosti Charabot. Budujíc svou vlastní značku, vytyčila si Émilie za cíl „předat lidem svou vášeň pro parfumerii, vzácné, exkluzivní a kvalitní vůně, umožnit jim prostřednictvím parfémů vyjádřit vlastní eklektickou individualitu, a neustále hledat nové parfumérské vjemy a emoce.“ Svého cíle dosáhla. Dnes kombinuje uměleckou stránku své práce s otázkami rozumu a realizovatelnosti svých nápadů. V průběhu tvůrčího procesu Émilie Bouge přehodnocuje klasické vůně a snaží se vytvářet nové natolik ideálně, nakolik je to možné. Tvoří intuitivně, aniž by analyzovala módní tendence a prováděla marketingové průzkumy. Řídí se výhradně vlastními emocemi a pocity. 

Brecourt

Brecourt

Filozofie Brecourt

Brecourt je přátelský tým několika parfumérů, které spojuje snaha o zachování a ochranu know-how předávaného z generace na generaci. Parfumérské dílny společnosti se nacházejí ve městě Grasse, světové kolébce parfumerie zařazené na seznam světového kulturního dědictví UNESCO. Tým Brecourt disponuje potřebnými znalostmi, velice dobře se orientuje v pestré paletě parfumérských ingrediencí a vždy volí ty nejkvalitnější z nich, vzácné a ušlechtilé typy surovin tak, aby bylo možné maximálně přesně napodobit aromatickou vazbu, které spojuje člověka s přírodou.

V kolekci Les contextuels jsou zastoupeny vůně inspirované určitým emočním tématem, umocňující ho, podporující strategii svádění, přinášející eleganci, zdůrazňují jeho sílu nebo probouzející smyslnost. Kolekce Les éphémères jsou plodem využití zvlášť vzácných materiálů, které jsou používány skoro výhradně jen společností Brecourt.

Umění parfumerie

Brecourt není žádná masová parfumerie, její produkty nejsou obyčejnými aromatickými doplňky. Selektivní parfémy nikdy nebyly určeny průměrnému spotřebiteli. Jsou plodem fantazie, tvůrčího zápalu talentovaných současných parfumérů. Jedná se o exkluzivní vůně pro opravdové znalce a milovníky přepychu, stvořené tak, aby si v nich každý mohl nalézt to své. Charakterizuje je bohatá kompozice, nekompromisní výdrž a velkolepá a neopakovatelná stopa. Parfémy od společnosti Brecourt jsou ztělesněním smyslnosti, jež se projevuje v těch nejmenších detailech, které se jen těžko uvěřitelným způsobem snoubí s harmonií vkusu a krásy. Každá vůně má svůj vlastní charakter a svou historii, vyrábí se výhradně z ingrediencí nejvyšší kvality. Výroby mnoha z nich se účastnil také známý parfumér Jean-Marie Santantoni. Možná to bude znít banálně, ale vůně Brecourt lze přirovnat k drahým francouzským vínům nebo obrazům impresionistů.

Brecourt

Brecourt

Parfémy Brecourt

Elegantní pánské parfémy značky jsou inspirovány nadějemi žen toužících po setkání se silným, sebevědomým a okouzlujícím krasavcem s ušlechtilým srdcem. A každý zajímavý a nevšední muž, který si je jist svou jedinečností, snadno vycítí ve vůni parfému Brecourt aroma lásky, dobrodružství a úspěchu.

Dámské parfémy Brecourt se vyznačují vybranými a smyslnými vůněmi plnými prchavého kouzla a tajuplnosti, které jsou vlastní ženské kráse. Bohatá škála vůní přitahuje milovnice kvalitních parfémů s individuálním charakterem a temperamentem. Avenue Montaigne je parfém pro cílevědomé dámy, s nenapodobitelným stylem, které touží po závratné kariéře. Farah je pro láskyplné, smyslné nátury, které si užívají pozornost silnějšího pohlaví. Ambre Noir je kouzelný lektvar, kterému se neubrání žádný muž. Eau Trouble ocení intelektuálky, které dokáží celý den prosedět skloněné nad knížkou. Eau Blanche zase romantické bytosti s hlavou v oblacích. L'Amoureuse je parfém určený mládeži, energický a impulsivní. Agaressence je záhadná vůně, sladká a rozporuplná jako Orient.

Méně
Produkt byl přidán do seznamu přání

Tento web používá cookies

Cookies používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze našeho provozu. Sdílíme také informace o vašem používání našich stránek s našimi sociálními partnery, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho využívání jejich služeb.