Parfums de Marly Layton  Parfémovaná voda
Parfums de Marly Layton  Parfémovaná voda

Parfums de Marly Layton Parfémovaná voda

368
Skladem
5 000 Kč
S DPH
  • HLAVA: bergamot, mandarinka, levandule, jablka
  • SRDCE: pelargónie, jasmín, kardamon, fialka
  • ZÁKLAD: pačuli, vanilka, pepř, guajakové dřevo, santalové dřevo
Objem
  • 75ml
  • 125ml

 

Parfums de Marly Layton, vytvořený parfumérem Hamidem Merati-Kashani, je bezvadně znějící moderní osvěžující orientálně-květinová vůně pro skutečné pány, kteří vědí, co od života chtějí a sebevědomě jdou za svými cíli. Je to rafinovaný, elegantní, stylový a ušlechtilý elixír pro milovníky luxusu ve všem. Jeho intenzivně svůdné složení kombinuje jemné ovocně-citrusové tóny, květinové tóny, bohaté aromatické tóny ušlechtilého dřeva a lehkou vůni čerstvého koření, které umocňuje karamelizovaná káva.

Symfonie parfému začíná chladnými citrusovými motivy zralé mandarinky, svěžestí tonizujícího bergamotu, sladkokyselou dochutí zeleného jablka a aroma voňavé sněhobílé levandule, které společně dodávají vůni veselý charakter. Vůně se postupně zahřívá, stává se měkčí a jemnější a naplňuje srdce parfémové pyramidy odstíny voňavých fialkových lístků, svůdným jasmínem a luxusním zářícím pelargóniem. Po rozeznění zanechává Layton po sobě zajímavou stopu smyslného pačuli, kořeněného kardamonu a ušlechtilého santalového dřeva a celou kompozici dotváří středně sladkou vanilkou a růžovým pepřem.

Parfums de Marly Layton je mnohostranná vůně s elegantnou stopou a vynikající odolností. Každá oslava života bude zaslouženě vyzdobena magickým zvukem tohoto parfému.

Objem
75ml
125ml
Druhy vůní
orientální květinová
Země
Francie
Druhy parfémů
Parfémovaná voda
Rok vydání
2016
Parfumér
Hamid Merati-Kashani
Značka
Parfums de Marly
3700578518125
No reviews
Produkt byl přidán do seznamu přání

Tento web používá cookies

Cookies používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze našeho provozu. Sdílíme také informace o vašem používání našich stránek s našimi sociálními partnery, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho využívání jejich služeb.