Dámská parfumerie je mnohostranná, ale na základě preferencí a zvláštností jejího vzniku lze rozlišit určité skupiny, které mohou pomoci při výběru dokonalého parfému. Například je třeba poznamenat klasifikaci parfémů podle koncentrace aromatických prvků, které jsou v nich obsaženy.

  • Na prvním místě jsou parfémy (Parfum) s nejvyšší koncentrací aromatických olejů (toto číslo se pohybuje od 20 do 30%), které se přidávají do čistého parfémového líhu. Parfémy mají dlouhou výdrž a jsou nejkoncentrovanější produkty z parfémové řady. Vyznačují se odolností, jasem, sytostí, všestranností. Vůně je dlouhotrvající a může trvat až dvanáct hodin v kuse. Většinou jsou vyráběny v malých lahvičkách bez rozprašovačů za pomocí speciálních technologií. Samotný výrobní proces je velmi komplikovaný a nákladný, což se odráží v ceně, na druhou stranu vám postačí jen pár kapek na celý den.
  • Méně nasycený (15 –20% aromatických olejů), ale velmi oblíbená je parfémovaná voda (Eau de Parfum). Tento výklenek má své vlastní jméno - denní parfém. Obsahuje méně koncentrovaný obsah olejů, které ovlivňují životnost vůně – vůně obvykle vydží přes čtyři hodiny od okamžiku aplikace.
  • Toaletní voda je o něco lehčí, proto se perfekrně hodí v teplejších měsících a lze ji používat opakovaně po celý den. Obsah aromatických olejů se pohybuje od 5 do 15%. Vzhledem k tomu, že nevoní tak dlouho, je třeba aplikaci během dne několikrát zopakovat.
  • Deodorant (Deo parfum) je vhodný k opakovanému použití po celý den, zejména při vysokých teplotách. Pokud zvolíte deodorant stejné řady, jako máte parfém, výrazně tím prodloužíte a zintenzivníte vůni. Kromě aromatických olejů v rozmezí 3 –5% obsahuje deodorant vodu v rozmezí 2%, může mít také antibakteriální vlastnosti.

Každá žena si pro sebe může najít ideální vůni, která bude unikátní a podtrhne její osobnost.

Ve světě parfumerie existují vůně, které jsou králi a královnami - jedná se o specializované parfumerie, které jsou skutečným uměleckým dílem. Takové parfémy jsou vytvořeny pro opravdové znalce vůní, pro které není prioritní cena, ale jde jim především o to, aby zdůraznili svojí individualitu.

Autoři se v ničem neomezují. Jedná se o skutečné dobrodružství při hledání přírodních ingrediencí po celém světě a následné kombinování tak, aby vznikla ta pravá vůně. V první řadě je umění vytvářet nejen vůni, ale také její vhodnou prezentaci a dostat jí tak do podvědomí budoucích klientů.

Slovní spojení ,,Niche dámské parfémy,, poskytuje úzký okruh znalců, což se odráží v omezeném množství konkrétní vůně, protože samotný proces tvorby nezajišťuje její obrovský oběh. Někdy taková výroba poskytuje jednotlivé kousky vůní, které lze zakoupit pouze ve specializovaných obchodních platformách.

Dámské parfémy Niche neposkytují vysoce kvalitní reklamní kampaně. Samotný design lahví je diametrálně opačný: existují možnosti, kdy láhev není jasná ani chytlavá, jako by zdůrazňovala, že to nejcennější je uvnitř, ale existují situace, kdy je samotná láhev skutečným pokladem pokrytým drahými kameny, ručním malováním nebo je vyrobena ze speciálních materiálů.

Vejdůležitější věcí v těchto vůních je však historie, která je základním kamenem jejich zvláštnosti, protože nikdo jiný se s nimi nemůže srovnávat. 

V dámské Niche parfumerii se meze nekladou, jediné co vás může při výběru omezit je pouze a jen vaše představivost.

Comments ()

Produkt byl přidán do seznamu přání

Tento web používá cookies

Cookies používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze našeho provozu. Sdílíme také informace o vašem používání našich stránek s našimi sociálními partnery, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho využívání jejich služeb.